15 Ekim 2013 Salı

English Home ' da bayram boyunca kargo bedavaymış ;)

         



  English home'da bayram boyunca kargo bedavaymış , ben de bu fırsatı kaçırmayayım dedim ihtiyacım olan ütü masası örtüsü ve 1 adet yastık sipariş ettim . Sık sık karşılaştığımız kargo kampanyalarından çok memnun kalıyorum, ürün kalitesi zaten tartışılmaz  .. Bu tarz sitelerin devamlı takipçisiyim ;)

                 bu cici ütü masası örtüsü ne zamandır aklımdaydı siparişi bugüne nasip oldu

                Yastığı da oğluşum için sipariş verdim umarım memnun kalırız . Kargom elime ulaşınca tekrar paylaşıcam İyi akşamlar diliyorum..

7 yorum:

  1. Selam 3.takipçiniz olmuşum.çok yenisiniz hayırlı olsun.bende yeni sayılırım.takibe aldım banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , çok mutlu ettiniz beni inanın ki :) Ben de sizin takipçinizim artık ..

      Sil
  2. Bu haber bayram bittikten sonra mı okunur??? :)) Bu arada bloğunuz hayırlı olsun..Keyifli nice paylaşımlar yapmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :) Sık sık yapıyor english home kargo bedava kampanyası kaçırmış sayılmazsınız ;)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun :)))
    Sizi izlemeye aldım bana da beklerim : http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirdesiniz demek <3 Doğma büyüme İzmirliyim ben de .. Çok teşekkür ederim güzel ve içten dilekleriniz için ben de takipteyim artık ;)
      sevgiyle kalın..

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil